Obserwatorzy

wtorek, 9 grudnia 2014

zamówienia :)


   Mnóstwo zdjęć :)























18 komentarzy:

  1. Wszystko naprawdę prześliczne! Ale mam takie nieśmiałe pytanie: czy będzie losowanie candy, czy już było, a ja przeoczyłam post o tym? Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za przypomnienie ... opublikowałam na fb a tu zapomniałam ... ten przedświąteczny rozgardiasz mnie pokonał .

      Usuń
  2. Prawdziwie świątecznie u Ciebie, super. Ja zawsze się będę zachwycać, bo jest czym:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze zachwycam się ich urokiem :)
    Piękne są !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Same piękności wyczarowałaś z filcu. Podziwiałam i zawsze będę podziwiać Twoje prace.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są cudne ale misiek w czerwonej czapie z dzwonkiem... - klasyk :) !
    P.S. Zapraszam na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne, chwytające za serce filcaczki. Laleczka cudowna tylko...taka smutna. Taka sierotka Marysia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudeńka pokazałaś jak zawsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę! Jedne fajniejsze od drugich. Ogólnie dobrze, że masz takie różnorodne zamówienie, bo to pobudza wyobraźnię, choć roboty znacznie więcej, ale przynajmniej nie jest nudno.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Same śliczności, wszystkie są cudne, a misio aniołek - zakochałam się w niem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Asiu Twoje prace sa obłędne !!!! Padam na kolana ;) jestem w nich totalnie zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale dużo zdjęć. Wszystko cudowne, dziewczynka w sweterku na samym początku jest prześliczna ale i reszta prac świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękności znowu przygotowałaś Joasiu, ale misiołek mnie rozbroił całkowicie:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku jakie te Twoje tworki są cudowne :).

    Malutkie, a dopracowane w każdym detalu :).

    Miś aniołek ... jak na niego spojrzałam, to się po prostu wzruszyłam ... Ujął mnie za serce :).

    OdpowiedzUsuń