Obserwatorzy

piątek, 14 czerwca 2013

wszystko razem :)


   Miło mi powitać nową obserwującą  :)

   Wiem że biedrona dojechała, mam nadzieje że się podoba .

   Wszystkiego dobrego p. Ewo ;D



   ...... miś i króliczek dla p. Magdy .....



   .... każda księżniczka marzy o księciu z bajki ...... choćby zaklętym  w żabę  :D


   ..... kolejny żabon, ten trochę mniejszy, około 15 cm , ale zasada filcowania ta sama co przy większym ..... czyli na mokro :)




    ..... a na koniec ;  mała zabawa kociamberów ...


   .... zobaczcie jaki Kazimierz uśmiechnięty .... ( powiększcie zdjęcie )


   miłego popołudnia i oby słoneczko w końcu wyjrzało :)

8 komentarzy:

  1. Wszystko takie piękne i z pewnością pracochłonne:). Króliczek jest obłędny-te uszy zabójcze :D!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sympatyczna dziewczynka z tej biedroneczki ;), a żaba świetna, no i reszta słodka jak zwykle :)
    U mnie słońce cały czas, teraz pod wieczór się zachmurzyło! Podesłać troszkę jak jutro tez się pokaże? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podsyłaj słonko, biorę każdą ilość, już nie mogę patrzeć na deszcz :(

      Usuń
  3. A ja napiszę tak....od końca.Zdjęcie kota genialne,aż sobie powiększyłam dosyć mocno inapkszę-genialne, genialme, genialne..ten uśmiech koci jedyny w swoim rodzaju.Ja nigdy czegoś takiego nie widziałam...:)Zdjęcie genialne!
    Tak samo genialna jest żaba w koronie...Kermit w koronie, genialny, wyjątkowy, świetny!:)jejjjku, ale Ty masz talent...a biedroneczka, przesłodka.

    Pozdrawiam Cię ciepło i serdecznie i mam nadzieję, że u Ciebie było tak słonecznie i ciepło jak u mnie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) te dwa kociska bardzo się lubią, całe dnie spędzają razem :)

      a co do pogody, to tylko naobiecywali poprawę a słonka jak nie było tak nie ma :) jak masz za dużo to biorę :) buziaki

      Usuń
  4. Wszystkie są śliczne, ale najbardziej podoba mi się żaba c:

    Obserwuję bloga na Bloiglovin - widzę, że warto :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło :) i zapraszam do dalszych obserwacji :D

      Usuń