Obserwatorzy

niedziela, 23 czerwca 2013

Pełnia :)


   Księżyc w pełni może zwiastować tylko jedno  .......  gwałtowne załamanie pogody   :(   wczorajszy deszcz był  wytchnieniem dla ludzi i roślin. Gwałtownie lunęło a potem  zaświeciło słońce i można było pooglądać mieniące się krople na kwiatach ........




   Jaaaaa .... ale mam dziury w palcach, dopiero teraz zauważyłam  :)  remont ogródka mnie zrujnował  :D

   Dziś  maleńki miś  :)  zaledwie 6 cm jak stoi + czapka :)





   to dla porównania ....


   i na koniec trochę kociego spamu :)

  znowu mi przeszkadzasz .....

 
    biorę kąpiel  .......


 .....  bleeeee  :D


   wskakuje w gumowce i ortalion i wio do roboty  :)  do następnego razu :)

18 komentarzy:

  1. Kocham te misie! Mały jest mega słodziak! :)
    A co do kota to myślałam, że ziewa :)
    Piękne róże , muszę też sobie nasadzić czerwonych na przyszły rok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)

      ja dostałam mi różany w prezencie i okazało się że nie dość że każda w innym kolorze to jeszcze jedne pnące, inne krzaczaste i będę je na jesieni znowu przesadzać , próbowałam w tamtym roku robić zaszczepki i jedna mi się przyjęła :) pozdrowionka

      Usuń
  2. Haha,kot nieziemski, siedzę, patrzę się i nie mogę powstrzymać śmiechu.Super:))))Genialne te zdjęcia:)))A Miś..słodki, sama nie wiem który piękniejszy.Moja połowica gdy zobaczyła misia"Matko Boska jaki słodki":)))) Jest słodki, śliczny, piękny. Przechodzisz samą siebie:))) Jesteś niesamowita:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A kwiaty..krople...cudne, lubię takie zdjęcia..lubię takie widoki. Piękny masz ogród, śliczne róże....cudne!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogród to trochę za dużo powiedziane :D spora rabatka, na której rośnie wszystko ;) a reszta to taki mały plac budowy :(

      Usuń
  4. Acha....a na palce polecam....Arnikę:)) szybki sposób na wszelkie dolegliwości zadrapania, rany, nawet siniaki:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chmmmm ..... ale to się w aptece kupuje? bo aż mi wstyd ręce pokazywać :)

      Usuń
  5. Fantastyczne Misiaczki :) prawdziwe cudeńka !

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia :)
    A misiek jest taki uroczy, szczególnie w tej swojej czapeczce *u*
    W sumie to nie lubię kotów, ale ten wydaje się sympatyczny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)

      a tego kota na pewno byś polubiła , jest mega sympatyczny :)

      Usuń
  7. O rany, zakochałam się w tym misiulku od pierwszego wejrzenia, jest taki cudny... Tworzysz piękne rzeczy, chętnie będę częściej na Twój blog zaglądać. A misiulek będzie mi się pewnie od dzisiaj śnił, bo jet fantastyczny i już marzę, żeby kiedyś takiego od Ciebie dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj :) dzięki za miłe słowa :) rozgość się

    OdpowiedzUsuń
  9. Zobaczyłam misia u Kasi i przyleciałam coby więcej cudów zobaczyć i zachwyciłam się:)
    Miśki są zniewalające:)
    Z kotka uroczy leniuszek:)
    A różyczki są przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te miśki są super !!!!!
    Zobaczyłem u Kasi na blogu i musiałem zajrzeć!!!
    Te wszystkie malusi maskotki (bo już bloga szerzej podejrzałem :) )
    są rewelacyjne !!
    Kwiaty również są śliczne !!
    Gratuluję tak wielkiego talentu !!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za odwiedziny :) jakoś tak mnie natura obdarzyła :)

      Usuń