Obserwatorzy

niedziela, 23 czerwca 2013

mały biały pies :)


   Czy wiecie że dziś w nocy księżyc był najbliżej ziemi w tym roku  ......  ale tak szczerze mówiąc to myślałam że będzie większy  .......  takie małe rozczarowanie  ..........  :(  ....... księżyc świecił a psy wyły całą noc ,  głowa mi pęka z niewyspania  .......  tylko mój piesek był grzeczny  ....... bo filcowy   :D




   ...... a jak już post o psach to trzymajmy się tematu ...... :)

     Od dłuższego czasu chodziłam i jojcyłam ; że chce starą , przed potopową walizkę, taką co to nasze babki miały, nawet poczyniłam kroki żeby wejść w jej posiadanie i poszłam na giełdę staroci ale jak zobaczyłam cenę to się rozmyśliłam. Puściłam w niepamięć marzenie o walizce  ......  a tu niespodzianka, na osiedlu u mojej Mamy ktoś sprzątał piwnice i wywalał wszystko co w niej znalazł  ....... i bach jest, w całkiem dobrym stanie , trochę zamoknięta , ale to się wysuszy i właśnie w tym celu wylądowała wczoraj na balkonie a mój czarny brytan zrobił sobie z niej  łoże  .......  :D  idealny rozmiar



    Zdjęcie się trochę rozmazało bo wstydliwego mam psa i nie lubi jak mu się zdjęcia robi i chciał szybciutko zwiać ale zdążyłam . Miłego dzionka :)

  

8 komentarzy:

  1. Przechodzisz samą siebie i mnie zaskakujesz do tego stopnia, że zawsze jak wchodzę na TWOJEGO posta z moją połowicą to słychać tylko wielkie WOW, wooow! Ciekawa jestem co jeszcze wymyślisz:)
    Cudny jest ten filcowy piesiu, no i Twoj brytan niczego sobie, pozuje w pięknej walizce. SUPER:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) walizka nieco z fatygowana ale myślę że mały remoncik i będzie jak znalazł ...... hehehe jak znalazł :D

      Usuń
    2. wcale nie taka sfatygowana, oj nie...:)

      Usuń
  2. Twoje prace są zachwycające! A tej walizki zazdroszczę bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wpadnę gdzieś na drugą to się podzielę :D

      Usuń
  3. Walizka na miśki w sam raz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lepszej znaleźć nie mogłam :) to taki FART :D

      Usuń